Keadaan yang paling aku benci...
*  Bila aku guna toilet , lepas tu ade orang ketuk2 pintu macam nak roboh, n tanye ade orang ke??(situasi kat pusat beli-belah)
-choiii , kalau ye pun dah nak melepas sangat,sabar la dulu,nie tak,macam toilet tu kat umah kau pulak selagi mau kau ketuk..kau da ketuk pintu dah tau pintu tak bukak maknenye ade orang laa. Nie mau tanya lagi ka..


*  Bile ade budak cari pasal lepastu aku mengadap plak budak tu,taknak plak dye ngaku buat hal!!!
-Haiyaa... selalu kau punye mulut macam LONGKANG..Cite kat org macam2.Sekali aku mengadap kau,kecut pulak kau nie.Taknak mengaku kesalahan sendiri.Aku ingat kau kuat sangat dah..Tapi blakang2 je HEBAT. depan aku macam puiii..


*  Bile aku nak tengok barang2 kat satu kedai nie..Ada orang ikut je aku kat belakang.
-Adeyyy, tolong la..rimas la weyy,Aku bukan nak curik barang pun.Diri satu tempat,tengok dari jauh dah la..Last2 aku takde mood aku blah la..Kan dah rugi pelanggan macam aku..huhu.


*   Bile ade orang copy gambar aku...memang aku BENCI...
-bab copy gamba nie dah tjadi kat aku..Ade budak hingusan mane tah copy gamba aku n bf aku..perhhh..Aku rase budak niee da gile kot..Kalau aku dpt tau bedah mane yg copy gamba aku,memang mati la ko. sampai bile2 aku BENCI budak nie walaupun ko tulis bende yang baik..Aku tak suke org copy gamba tanpa izin aku.


* Bile aku dah beli satu baju yang aku rase cantik,tibe2 aku masuk kedai depan plak ada baju yg lagi cantik drpd aku beli tadi.
-ini memang slalu sangat jadi kat aku..Lepas dah beli,baru la jumpe yang lagi cantik.Dah la cantik ade diskaun pulak.TENSEN..


*  Bile aku dah siap nak kua,lepastu aku kene tunggu lame2..
-nie memang paling aku pantang la..Aku dah siap2,kemas2,lepastu aku kene tnggu org lain siap plak..tak pun kene tnggu org jemput aku..Aku jadi rimas tunggu lame2 nie..


NIE ADALAH SEBAHAGIAN YANG AKU BENCI...

No comments:

Post a Comment