B.O.S.A.N
                                     
Assalamualaikum

hurmm...
bosannye..apela nak buat nie,
ujan plak , nak tido kang nek bulat aku nie
dah la berat melampau naik
tensen...

hummm..
bukak blog jap lah dengar radio era nie.
lagu raya dah berkumandang
huaaaaaa...
nak balik kampung..
soobss soobb.... : (

hummm...
menung jap lah..
zzzaazzzzssss......(tercengang jap)
uih,ape bende plak kt luar tingkap nehh,
glupp ( telan air liur)
wane putih,sekali imbas je aku nampak.
gileee dohh..
jom skodeng jap..
dengan keberanian aku (bajet,puii)

laaa....
aku ingat bende ape la bulan puase nie muncul,
budak sekolah merangkap anak hindu tengah DATING kat tepi umah aq.
hah !!! tekejut mak..
heyyy , takde tempat lain ke nak dating
pot umah aku jugak korang dating ehh.
haiiyaa, wa kasi karate baru tau.
aku pelik la...
bukan ke tengah hujan nie..dah macam
KUCH KUCH HOTAK HEYY
aku tengok diowang nie..

humm..
aku bukan jeles la..
aku tekejut je..ade bende putih lalu..
HAHA.
adoi...memang cari keje la kan skodeng diowang.
HEHE..
argghh . sudahlah..
skodeng blog lagi best.

zzaaazzssss...
aih...kecik pulak aku nampak kali nie.
laaa....
budak kecik plak pakai baju sekolah dok lari..
aaaihhhhh... dok lari2 pasai apa plak nie..
nie anak hindu mane plak la nie..
setahu aku banyak cina kat umah aku nie..
eehhh...
ko nie dah kenape la lari-lari kat sini..
ke mata aku yang ade masalah nie..

hummm..
i miss you la enchek Ap . : (

hummm..
tak tau nak cakap ape da lah..
hummm,oke lah...byebye . : )








No comments:

Post a Comment