Rindu awak lah  : (  
                                                            
Assalamualaikum
Ehem ehem...aku nak cite lagi pasal myLove boleh tak?? hehe..^_^...jangan muntah darah ye.. (peace). cite aku nie bukan la nak mempoyo yer peladang-peladang sume..Nie blog aku,so sukesuki aku la nk watpe kan kan kan....^_^ .
haishhh , arinie hari ape yer..Rindu nye kat hero aku Mr Ap . lambat betul tunggu ujung minggu nie..Rase macam setahun..(aihhh,lame beno tu)..hurmm, teringin lah nak buka puasa ngan dea,tapi tak sempat-sempat lagi..masing-masing sibuk dengan keje..Aku rindu awak la Encik Ap...tak caye ? tengok nie.
  hehe.. sesungguhnye aku rindu kan kau Mr Ap ku..ehh,kalau u bace blog i nie , u senyum la . i ade hadiah untuk u nie ... jangan MARAH ea sayang..^_^   
taraaa....
   abg gemuk
   
ini Hero saya..agak ganas,tapi dengan aku macam kucing..hek3..asal super saver je masing2 jadi kucing..gambar yang solo nie aku tak kenal dea lagi..Gambar yang dengan aku korang nampak tak ade beza..Sejak kawan ngan aku nie makin lame makin mengembang aku tengok dea tu..hek3..tang pipi dea ketara naik..hehe..jangan marah..nanti kene jual..ehehe..biase la kan,hati senang..badan pun senang..ngee ^_^..Aku pun dah cop gemuk..arghh..melampau betul berat badan aku nie..Eh , nie macam lari tajuk je kan..humm..takpelah..ade ku kesah..^_^..i ade lagi hadiah untuk u . i edit pic nie . tak bape cun pun i edit . sikit-sikit jadi la kan.
   waktu nie kitowang p cameron highland..Saje nak release tensyen la konon...Amek udara sejuk..Rase segar bugar je..hurmm...Berbalik pade tajuk..Rindunye kat dea..hehe..Tengs to Mr Ap yang banyak bantu aku..teman aku..memahami aku..semuanya dea lah..Doa kan kami kekal selamanya...^_^



No comments:

Post a Comment