beautiful, fashion, girl, pretty
Assalamualaikum
Ergghh .
tajuk entri Perempuan Cantik Tapi..
oke..ade pulak tapi nye kan,arinie aku takde keje nak buat entri yang tah pape je aku rase..sekarang nie macam macam jenis barang and ubat kecantikkan kalau aku tengok kat kedai kedai .Sebagai wanita juga wajib perlu memiliki barang barang untuk manjakan diri nie..yang mengamalkan ubat ubat,collogen la ape la..Best kan kalau kita ade semua tu..best sangat kalau diri kita dimanja dengan barang barang kecantikkan..Tapi ???
  
hambek ko..tersentap tak??hekhekhek*gelak kambing...terperanjat beruk comel bila aku baca artikel nie..
Kenapa wanita cantik selalu curang?Betol ke wanita cantik selalu curang?Mandai2 je sape yang buat kajian nie..Mandai2 je ompute buat kajian camnie..Nie yang nak bangkang sebangkang-bangkangnya nie!(ayat tak puas aty macam la aku cantik sangat.huekhuekhuek)entry nie untuk tontonan umum k.takde kene mngena dengan antara idup atau yang mendahuluinya..paling penting  takde kene mngena dgn aku.hehe..Hurmm,mungkin dia rasa dia cantik,cantik and cantik dengan kecantikkan dia bole tackle laki-laki hensem..Tapi jaga jaga mak minah , jangan salah tackle sudah..Tapi ada jugak yang aku baca 
Wanita CANTIK akan kelihatan hodoh jika hatinya tak CANTIK.
Wanita CANTIK akan kelihatan hodoh jika luarannya nampak cantik tapi dalaman NON ADO!
Wanita CANTIK  akan kelihatan hodoh jika mulut dia celupar ,longkang dan sebagainya.
sedih plak aku baca..asyik2 perempuan je yang kene..janganlah asyik salahkan perempuan je..bukan semua perempuan macam tu oke..(eceh ceh,ayat baik je.hehe)..ape pun kesimpulannya jadilah wanita yang sedang2 aja yang sedap mata memandang..hehhee..

No comments:

Post a Comment