SAYA SAYANG MEREKA
Assalamualaikum
ehem ehem , ejas suara jap . Ooowahh , tajuk kau kelas gitu . oke, cerita kita pada hari nie bab penjagaan wanita ea . Kat sini aku nak kongsi skit lah ape yang aku suke pakai . Memandangkan ramai bebeno tanye aku :
1. eh wei , kau pakai shampo rambut ape ? jap, name aku eh wei ke?
2. ka , pncuci muka apa kau tonyoh ek.? name aku eka,kawan2 aku  memang suke panggil aku yang ujung je. pape la nyah!!
3. krim ape kau pakai?
errrr , maaf la kawan-kawan , aku bukan girl cantik , cun , gebabom.aku biasa je..bersyukur ape yang ada.oke , ape yang aku suka pakai , untuk rambut :
  
gambar google,malas nak amek gambar
aku suka pakai dove intensive repair. Banyak perubahan kat rambut aku . Lebih menarik la nampak. eceh cehh..Aku dulu penah rebonding , tapi skrang tak perlu lagi . baru best rambut asal .Tapi aku nie kadang2 tamak , pakai 3 jenis shampo rambut, gile tak? haha. asalkan puas hati..shmpo ke 2
 
gambar google
Shampo nie pun aku suke , shmpo nie banyak kebaikan dye.kalau korang nak tau p la kat pakcik google . hehe. shampo ke 3 plak:
    
google jugak 
Ko nie betul2 tamak la ka..kate kawan aku la..haha, aku bukan tamak, bukan aku pakai sekali gus , kang elok jadi rambut terus jadi sarang biawak.Shmpo nie untuk kelimumur , tapi aku jarang pakai pun , sebab kulit kepala aku dah ok. sape yang ade bnde jadah tu,try la produk nie . aku pakai skali je.pastu buat main suke hati pakai.hee. 
Oke , jom masuk bab pencuci muka plak..aku pakai nivea 
  
google
memang terbaik untuk kulit aku..So skrg aku gila dengan barang2 nivea , tapi scrub aku pakai st.ives . 
  
google lagi..hehe.
aku suka scrub neh sbb sgt berkesan bila aku pakai..oke , aku malas nak taip panjang2 dah nie..tgok jelah gambar produk yang aku guna oke .                                        
  
moisturizer 

      
bb crem dari Maybelline
  
waterproof maybelline
  
aku pakai kat bibir  
  
loose powder , i like 
  
blusher

makeup remove maybelline
Semua gambar google tau..nanti la aku amek gambar yang asli punya.huhu..setakat nie,mereka jelah yang aku tempek kt kepala n muka aku..next time,next week,next year aku cite lain pulak ye..tak taulah lepas nie nak tuka apa pulak kan..
ok tengs sudi skodeng entri nie.. babai.


No comments:

Post a Comment