# Shopping Guardian #

 Memang terbaik dari ladang lha kan . Puas aku shopping kat guardian sebab ade sale . Konon2 nak dapat kan beg balik kampung dengan kumpul 40 setem dan pembelian RM20 rgt ke atas . Mampus aku tiap2 hari masuk guardian habis semua aku teroke . Mane member aku yang teman aku tu sory lha ye . Bebulu korang kan, hek3. Antara barang2 yang aku beli

   
HyperSharp Liner maybeline RM23.00 . Tapi aku beli RM21.00 . tak silap aku lha . ^^  . Memang best aku pakai yang nie . Puas hati jugak lha . 
  
BB Cream dari maybelline Sory , i tak ingat lha pulak..hehe . Tapi ade ofer jugak .Yang nie pun terbaik jugak tau. Lembut je bila pakai macam tak rasa apa2 bila sapu .
   
Yang nie pencuci muka yang slalu aku pakai , agak sesuai dengan kulit aku. Mase aku beli nie ade 2 pencuci, satu besar n satu lagi kecik skit . Pun ade ofer tapi aku tak ingat lha . kuikuikui. Asyik tak ingat je pun aku nie .   
nie cream aku sapu kat mane2 je . kat muka , tangan , kaki . huhu. RM 5 lebih je..Lebih nye aku tak ingat . haha..
   
Enchanteur Paris . Huhuhu . I Love You lha . Ade ofer tau. .
  
 St ives untuk body .Tak taula aku nak ckap dh , aku suka masuk guardian  macam2 aku belek, dari tak tahu terus tahu..Nak manje kan diri nie just go guardian je. tu pilihan hati aku lha . Body shop kau tnggu lepas nie ea, selamat kt tmpat aku nie takde body shop  . Korang2 semua angkat kaki p guardian cepat. Sale sampai bulan 1 . ^_^
PICTURE DARI GOOGLE . TENGKIU

No comments:

Post a Comment