TAK KENANG BUDI !!! 


>>>Hambekk kau nyah tajuk entry aku kali nie myb akan sentap kan seseorang . Sape ? adakah lelaki ? adakah perempuan ? fuhhhhh, layanzzzz.....

Tah pape lah, aku pikir kau nie baik je tapi belakang talam dua muka rupanya. eeee, sengal betul .Aku sorang je yang buat kau macam adik beradik aku. Patutla ramai sangat cakap jangan rapat dengan kau, rupenye..humm, dah dapat padahnye pun. Takpe , terima kasih lah ye..Aku tak heran lah kalau kau nak buat aku macam2..Tapi aku mintak kau pikir sikit je.. " sape tolong kau mase susah "  then, aku bukan nak ungkit ye sayang , tapi jangan kasi otak letak kat lutut kau yang hitam tuhh . erghhh...

Masalah ape kau neh , nak remove aku ok takdehal punye.. Tapi tolong jangan remove orang yang banyak senangkan kau . Hormat sikit .!! Aku tau kau dah hidup senang tapi beringat sikit sape yang kau cari bile kau susah . Kau ade kemudahan untuk kau buat keje sape yang tolong ?? heishhh, lantak kau lah nak sakit hati ke ape bace aku punye entri.. Hati aku lagi sakit kau tau tak..

Malu la sikit weyy , dah la kau publish macam2 pasal aku satu negeri neh. Pegi M la nak cakap ape. sebab aku tau mase tu kau nie budak2 lagi.. Tak kenal mane betul mane tak betul . kan kan kan.... Takpela , dah lapuk pun cite nie sebenarnya. sekarang nie pun aku tengok ade jugak kau nak perli2 aku.. it'sokey. never mind lah.. Terima kasih lah apa yang kau buat sekarang nie ye.. Harap kau bahagia lah ye.. Kalau dah rase bahagia tu tolong la buang segala memori aku, kau , dan dia ye..(termasuk gambar&harta karun).haha..Tu pun kalau kau nak buang..muke kau nak buang ?? puihh la aku cakap..kalau rase jujur aku hormat kau. kalau tak.. Pegi M la kau..!!!




No comments:

Post a Comment