i LOVE NOBITA SAYA


.... Fuhhh , penat tuka-tuka kaler tajuk entry..Nak buat tulisan automatik RANBOW  tak pandai lagi.. Ada sesape boleh ajar saya tak ? ngehngehngeh... Bajet bajet la kau nie ! sape pegi dating semalam (14/2/2012) sila angkat kening.. Oke, i tak pegi mana2 pun . just doa untuk myrelationship aje . 3 4 hari nie perut i sakit , i dont know why .. malas nak pegi cek..hummm . jangan la saya kene penyakit AGE yang baru berleluasa kat PERAK nie.. AGE ? mcm plat motor balak aku je.. Balak? bahasa budak mana la aku curik nie.. My Nobita malam nie main badminton lagi , haihhh...menjanda aku kejap..Tetiba suka panggil dye nobita.. kihkihkih..


 
muka pasrah tak dapat pegi keja coz hujan

  
bila kebosanan tahap biawak melanda diriku

  
tengs to usha2 blog aku yang tah ape nehh
oke , taknak cakap lebih..karang kene plak dengan nobita aku tu.. (^_^)...

SILA JANGAN KOMEN . HAHA .

  





No comments:

Post a Comment