Fly to Ipoh....

Welcome to ipoh.. cewahh , bajet cam aku plak duk ipoh.. humm, the story is...tak tahu la nak story ape..tangan duk gatai nak update.. Sabtu lepas baru turun ipoh, skodeng sane sini.. shoping jusco.. Habis satu PADINI aku tawaf,, last2 keluar shoping beli selai je pun.. menyirap diowang tunggu aku.. huhee.. nak cakap pasal jusco , ada sorang pekerja jusco bahagian baju perempuan tak hormat orang..!! aku dah try baju nie, lepastu aku p bagi kt sorg pekerja nie kut2 la dye nak tanggalkan pin jusco tu.. aku cakap kt dye,saya nak yang nie ya,letak kat sini ke?coz dye tgh bukak pin jusco baju atas meja.dye pun angguk kepala je...lepas aku letak dua2 baju tu,aku tunggu,tapi dye tak bukak pun pin jusco tu..terus dye cakap,nak ke taknak?aku pun jawap yep,dua2 saya nak..then,dye jawap..kalau nak pegi bayar kat depan.sambil buat muka mody dye..Aku jadi blur kat meja dye..Takde budi bahasa betul pempuan nie.. last2 aku yang jadi takde mod terus letak balik baju2 tu..fav aku jugak jenama scarlet tu..fedup betull. ist okey, dapat PDI... huhu..


Pesanan ringkas : jagalah budi bahasa kita.. :)



No comments:

Post a Comment