PASRAH ..  :(
  
 

Apa yang jadi dalam hidup aku
adalah satu dugaan dan ujian dari Allah
untuk menguji kesabaran aku .

kadang2 tak dapat nak tahan perasaan
sedih yang terkumpul dalam hati nie .
susah aku nak terangkan pada orang aku rapat .
hanya aku je yang tahu 
betapa sakitnya hati nie .

haritu aku mimpi orang yang aku penah mengenali sseorang yg merupakan anak angkat ayah aku .Sepatutnya aku jaga dia , tapi. .mungkin sebb dia trlalu marahkan aku terus hilang mcm tu je . dah lost cont .teringin nak cont balik . tapi, boleh trima ke dya. aku mimpi dye yang aku slalu brhubung dgn dye. .humm, tapi tu mimpi je kan . kadang2 terasa aku tengah tnggu dye bagi msg kt aku. mustahil la dye nk bg msg kan . huhu . tetibe update pasal dye plak . rindu sgt la kot nye . now , aku tersangat la sedih dengan masalah yang aku hadapi sekarang . . arggghhhh ,!! rase nak lari dari dunia nie . mana keadilan semua orang.. hummm.

2 comments:

  1. apa-apapun SENYUM selalu :)
    senyum ubat segala duka :)
    senyum , senyum , senyum :)

    ReplyDelete