Miss You

 To mylove :
 i rindu u sgt2.. lama u tak dtg t.i kan.. sibuk je dgn motor cross tu.. Malam tadi i teringat kisah mula2 kawan ngan u.. humm, lawak pun ada.. mesej u dalam fon i nie ada 7 ratus lebih.. sayang nak buang.. haha.. malam2 nak tido mula la gobek2 , belek2 , bace balik mesej lama2.. hati pun rasa tenang je n terus je tido.. hihi.. Tabiat awek u tula dia.. i suka bila u cakap "miss u yang" ..eee, muka ganas dalam hati ada taman.. manja plak tu..bluekk.. heyy , now u kat putrajaya kan .. jangan gatal2 k.. usha takpe, ngorat jangan.. i sepak laju2 nanti.. i risau kan u sekarang nie.. bahu u tak baik lagii.. bila la nak pegi cek.. humm.. i love u sayang.. 

To me : ( aku la tu .. haha )
Dua hari lepas aku minum air untuk kempis kan perut .. detox slim punya brand.. nahhh , hambek kau.. 2 hari demam.. power betul air nie.. Harinie bosan skit la.. sebab hubby kite pegi putrajaya.. untung la dye.. nasib baik xleh ikut.. hehe .. humm,, u... bosannya.. u nie col i je.. mesej takde,, xsempat2 nak balas.. tapi xpelah, harinie saving kredit.. wawawa.. Dah la.. jangan lama2 update entry, kang kene pot pet..  ^^

To capital K : 
Awk .. hehehe.. lama menyepi kan.. apasal ek?? yela.. marah sangat kat kita la tu kan.. Nie nak cakap pasal awak kt dlm entry malam nie.. jangan marah2 k.. nanti cepad tua .. Rindu kot kat awak.. lama menghilang..
awk nampak berisi sekarang nie.. tu mesti happy la tuu.. awk, kita anggap awk mcm adik kita tau.. awk jage la diri baik2 kt sana tuu.. ada apa2 awk bagitahu kita.. atau pun bagitahu kat ayah kita okey.. ^^..
yang lepas2 tu harap tiada nak diungkit lagi.. kut2 la awk nie dendam dgn kita kan.. huhu.. okeylah..
babai..^_^ .. sory, takde pic awk nk masukkn dlm nie.. hihi..

To myfriend : capital B :
hidup nie jangan banyak menipu k.. aku bukan budak kecik kau nak nipu.. jangan sembang dengan aku kalau kau bercakap dengan umur 10 tahun.. Teluk intan nie tempat aku dibesarkan.. nak carik kau , celah gigi aku jer.. tula.. jangan laa buat hal.. kan dah mendapat dengan mmber aku..  ok.. babai..

To myfriend pikah :
HAHA .. lu langsi lu mati.. baik punya kau sound betina2 tu.. kau memang best.. banyak tolong aku bila aku susah.. lepas nie kalau budak2 tu buat hal lagi, kita humban diowang dalam sungai perak sama2 k.. haha..

1 comment:

  1. Rindu awak juga makcekk ^^v hehehe :)
    jgn marah naa ?

    ReplyDelete