tak tahu nak letak tajuk hape

     

Lamanya tak update . Terlalu sibuk dengan persiapan raya haji sampai harinie baru la dapat rehat kan badan . Legenya rasa . tangan dah jem pun sempat lagi nak menaip . Nasib baikla mylove aku sibuk main badminton . Tangan aku nak pegang fon pun boleh terlepas ke muka . memang best la kan . 

yeayyy ,, Kami dah 2 tahun . hehe . aku teringat  masa mula2 nak kenal dia . i love u sayang . tengs for everything . muahhh3 . Okey, taknak cite lebey2 . Now aku tengah semangat nak belajar buat bunga kertas crepe . Mana la tahu one day aku amek tempahan untuk kenduri kawen kan kan . N aku juga nak belajar buat patchwork blanket , selimut kapas . HAHA . nak try buat la , cantik2 kan . kalau tak tahu patchwork tu hape pegy laa google .

So, esok nak pegy beli barang2 nak buat bunga kertas tuh . Harap2 ada la barang2 yang aku nak . Dah semangat tahap gaban dah nie . Hoho . ^_^ . 


  

No comments:

Post a Comment