Please don't be in love with........

   

Haii zaman sekarang niyy macam2 aku jumpa , yang dah ada awek/pakwe , bini/laki kata takde . Humm, kenapa ye jadi macam tu, tak cukup seronok lagi laa tu . Lebih baik jangan ada hubungan yang siyes kalau diri tu tak cukup enjoy . Nanti diri yang merana , meracau , dan terus jadi gila . terpaksa pulak menyusahkan orang nak bawak pegi hospital sakit jiwa kan . Gara-gara bercinta/enjoy tak hingat dunia udah jadi gilee . Ada pulak yang aku dengar kapel contrak. Wooo , dasyat, ade pulak contrak2 bagai , berapa la gamaknya diowang bayar kan . hihi . 

So, mereka yang perempuan jangan biarkan diri kita diterjah panggilan"hello,saya awek pkwe kau yang ke2" haha , niyy kalau jadi dalam hidup aku , memang aku bunuh terus . ")  Apapun jodoh d tangan Tuhan .. Jagalah diri kita sebaiknya wahai kaum Hawa .. 

okey setakat niyy je kut yang aku nak cerita , tetiba rasa malas datang menguasai diri niyy , huehuehue .


  

No comments:

Post a Comment