Kembali

  
*sy suka paris*

Assalamualaikum.. sekian lama tak mengupdate blog kini aku kembali.. huehuehue.. Heishhh, nampak tak gambar paris kt atas??(xnmpk meh aku jolok mata tu) . Aku memang suka tengok pic paris.. Teringin nak pegi sana..(brape ek tambang) ... Lepas kawen nanti boleh la kut melawat Paris.. Hak3..berangan tak sudah jeler.. Hummm, okey,tahun nie agak banyak menyetap hati.. Banyak dugaan yang datang dalam hidup aku. Kata orang ada hikmahnya... ^^

To customer aku, Maaf ye.. takde rezeki nak meniaga disitu lagi.. Banyak sangat gangguan manusia manusia yang tak berhati perut.. Sedih sangat hati nie bila angkut barang2.. Basah bahu encik love aku gara-gara air mata aku dari teluk intan sampai trolak.. hmmm... Terkedu dibuatnya.. :(

Now, aku dah taknak pikir pape lagi, macam mana pun kene teruskan hidup.. Lagipun aku dah pilih bidang meniaga, so kene usaha lagi la kan.. To ayah and encik love, im sory k.. :( .... tak terkata apa dah..  Tengs to semua yang banyak support I.. 

Encik love......
LOVE YOU FOREVER ......


  

No comments:

Post a Comment