say to ' YES '


Alhamdulillah , nasib baik upload dulu blog nie sebelum tuka ke blogskin. Fuhhh , boleh pulak telupa aku ada   backup . Hahaha.. Baru la boleh makan kenyang , tido lena kan . Hoho . Walaupun tak bape cantik blog nie, tapi aku lebih selesa la macam nie . Blogskin memang cantik cantik semuanya . Tapi tahlah, hati nie tak brape nak kekal bila guna blogskin . Kalau la aku tak backup dulu kompom menangis tak berlagu . 

Okey uOlss , buat apa tuh ? Harinie hari jumaat right ? cuti wesak.. uOlss pegi mana ek cuti nie . Kenapa I duduk rumah je ni . Takde sape ke nak bawak pegi jejalan nie . Hohoho . 2 hari nie mood I tak cantik skit , yang tahu je sebab apa . Malas lah nak update kat sini . Buat lek watpeace jelah . Jan gan terbalik sudah .. orang kata , kesabaran ada tahap nya kan .. Haha ..

Now, I nak cakap skit . to myfriends , yang selalu ngadu banyak masalah tuh . cuba bawak besabo. jangan la disebabkan masalah kau nak bertindak bodoh . nak memberontak bagai . Aku lempang karang apah tak dapat . Dok ngadu itu ini, tpi kat fb.. wahhh . bukan main lagi HOT nye . Macam lupa diri pun ada aku tengok . Haishh . dahlah , aku malas nak amek tahu hal kau dah . Niat nak tolong pun dah jadi ragu ragu . Sory to say ok :p

Eh uOlss , perasan tak ? blog I kejap kejap panggilan I kejap kejap aku . Hahaha . Huh ! pedulik hape aku nyah ! . blog mak kan . suke hati aku lah nyah ! .. humm .. macam dah mengarut entry nie . okey ebelibadi, sapa yang belum try Aurawhite jom la cuba . Memang superb tau . cerah merah kulit tau . huhu . Alhamdulillah, semakin ramai testimoni aurawhite . Muah ! i love u lah ..

Okey caw . babai .. :p

No comments:

Post a Comment