pebret kezen ^^
                                            
Haii,kali nie aku nak cite pasal kezen aku yang tercinta.Takut follower boring coz selalu cite pasal MyLover je an.^^
  
yang kiri nani dan yang kanan yanie..name pun dah lebih kurang je kan..Tapi aku susah sangat nak jumpe nani..Dea dok ngeri sembilan.Jauh dari kami semua..raye tahun nie aku tak sempat jumpe dea..MAAF KAN AKU : ( ...Aku tak bape sihat n bz sangat..Nanti aku free aku p rumah kaw tau..Akak kau punye barang pun ade kat aku lagi..Mesti dea marah aku. ngee..^^..
  
yang nie yanie..Dulu kau lain woo..blurblur gitu..hehe..ampun yanie..^^..Sekarang kau lagi hebat dari aku..Pewwiitt..Yang nie kalau aku balik kampung dapat la jumpe dea..Time raye aku kejap je balik kan..Punye la teruk aku nie.Tapi bukan aku saje tau..Mymother aku cuti seminggu,n firstime lha dea cuti raya petama baru nie..kalau tak dok keje je kat HOTSPRING tuu..Sory yanie. ^^...
  
Nie asilah..Yang nie lagi lha jauh..nun di perlis..Setahun bape kali lha jumpe..hehe..SPM taun nie buat leklok ea..Kalau tak keberatan,mai lha lepak cini abis spm nanti..Raye baru nie sempat jumpe kan..aku sampai malam,mase tu aku ngn yanie je ade..yang len p taiping.Bangun pagi tau2 hang ade kat sebelah..hekhek..
Aku nak sangat kumpul macam dulu..semua ade..best kan..Gambar aku dengan korang pun takde..Kalau ade pun tah bile punye umur tahlah..Masing2 dah ade kerjaya sendiri..yang belajar,yang keje..tapi aku ase yang keje tu aku sorang je kan.hehe..Aku bukan taknak belajar..mcm takde mod.cewahh..nanti lah aku blajar ek..Aku skrg fokus dgn kedai aku..Korang sume yang terbaik..jangan lupe aku tau..kezen2 yang lain nanti aku update k..
miss myKezen
Love myKezen
forever..^^




No comments:

Post a Comment