Best Friends Forever
Assalamualaikum
Kita semua ada kawan kan ? sape takde kawan, angkat kaki.Ok, semua ada kawan. Tapi ape pulak best friends forever (BFF) ni ? kawan terbaik selamanya.  Ya, terbaik. Terbaik.TERBAIK..
Faham tak terbaik? Dalam semua orang nie, dye yang paling baik. Tapi,susah lah nak cari BFF nie. Kadang-kadang bila kita senang, dye rapat dengan kita. Bila kita susah, bila kita sakit, dye pergi jauh dari kita. Ya,memang aku tak bohong, dalam dunia nie memang susah untuk cari sahabat terbaik.
aku ade la sorang member nie..Aku buat dye bff aku tau..Tapi, sekarang nie dye buat lahanat ngan aku. Ok fine!! aku redo jer. Aku diam kan diri nie,tapi kau tunggu la satu hari nanti orang plak buat kat kau macam mane kau buat kat aku..
kepade BUDAK nie....
     aku tak heran lha kau takde. Member aku bukan kau je.     Jangan nak perasan gud-gud jer.kalau perangai kau macam nie berterusan, sape-sape pun taknak kawan ngan kau.
So, lepas nie nak cari bff kene la hati-hati..sebab ade kawan baik pun jenis makan kawan jugak. 
oke . byebye.^^

No comments:

Post a Comment