APABILA CIK EKA KESUNYIAN 

Errpp , alhamdulillah baru lepas makan tengah malam. Memang saje nak gemukkan badan. haha..Lemak dah bermaharaja di simpang2 body aku. Dan mule la aku masuk keluar masuk keluar guardian cari ubat yang boleh buang lemak. erggghh..Masa tengah makan tak hingat kurus gemuk main melantak setiap minit ade je bende nak masuk mulut. 

Setiap hari wajib ade coklat dove,cadbury . Mesti ade dalam beg yang aku bawak sane sini. Tak kira beg tu dah penuh ke belum tetap nak sumbat dalam beg . huu hee. Pagi2 tak nak kalah nak sarapan mcd tak pun nasi lemak tambah telur mata lembu. Makan yang boleh menggemukkan lepastu kecoh sane sini tanye macam mane nak kurus la ape lah, tak puas hati lagi aku p google.hehehe..

Rasenye dah lari tajuk, entry kali nie pasal sunyi. Humm, agak sunyi la sebab myfather dah pindah ipoh. Huuwaaaa, nak nangis tapi stakat nie tak kuar air mata lagi la, cume mate merah tu perkara biasa la kan,haha. Kini aku kesorangan kat rumah , kadang2 boleh blur jugak. Silap2 lepas nie aku cakap sorang2. :) . Tapi nie la masanya untuk aku hidup berdikari. kan kan kan ?:) . tengok jam pukul bape dah,kul 1.20 a.m..oke,cik eka nak OFFLINE, sambil tunggu mr.hero aku sampai rumah dye..

KEJAP KEJAP KEJAP , nak kasi tau. Pagi tadi cik eka pegi guardian beli toner neutrogena. Terbaik, baru pakai kulit rase lembab je. harap2 boleh kekal aku pakai toner nie. 
ok babai. 

No comments:

Post a Comment