PENJAGAAN KULIT TANPA MENGIRA JANTINA
 
Hamboi tajuk , kulit yang cantik menjadi idaman setiap makhluk, sape taknak cantik kan , lagi2 perempuan , macam2 kan perempuan nie, terlalu banyak barang kecantikkan . Bukan ape , nie untuk diri kite jugak , biar licin kan molek , tak kisah la warna apa pun . 

Sape sini selalu sapu losyen ? sile angkat kaki , oke , mesti la ramai yang sapu kan, bagus tau kalau kite sapu selalu losyen nie , bukan untuk kecantikkan je , malah untuk kesihatan jugak . Pegi kuliah tu kalau boleh pakai je payung ke kaver2 dengan buku ke , jangan la takut kene ejek dengan lelaki sebab hulu kilir dengan payung ke ape ke , padehal diorang tu mencari awek berdasarkan keputihan kulit.

Ada 4 jenis body lotion vaseline :
Total Moisture : menjamin sepuluh kali lebih lembapan dan perlindungan, yang dirumus khas untuk kulit kering. Diperkaya dengan vitamin E , soya dan oat . 
Intensive Rescue: mengandungi gliserin dengan tiga kali lebih lembapan dan oklusif , yang mmbantu mengunci kelembapan yang berkesan membantu memulihkan kulit kering.
Aloe Cool and Fresh :diperkaya dengan ekstrak aloe vera dan timun untuk memberi penghidratan yang menyengarkan. Formulanya yang ringan memastikan kulit sihat, lembut dan selicin sutera.
Healty White : mengandungi serum yogurt dan vitamin B3 dengan tiga kali perlindungan tabir suria untuk menyihatkan, menghidratkan dan mencerahkan kulit, menjadikannya berseri secara semula jadi.

ape lagi tunggu serbu la guardian , huu hee.
oke lah , babai (nak lumur losyen,huu huu)




No comments:

Post a Comment