Bila kepala dah menggila !!

Memang menggila la kan kalau gigi bongsu nak tumbuh.. oowcchh ,, rase nak sepak trajang orang tau.. Hari nie cina mana tah kena maki dengan aku.. Tersangat bebulu aku tahu.. erghhhh.. semalam dah pegi klinik.. mylove i yang bawak.. hummm.. dup dap jantung aku nehh.. jangan2 la kena cabut.. fuhhh.. selamat wohh.. rupanya gigi bongsu nak tumbuh.. tak tahu pulak aku ada bongsu.. hak3.. keluar klinik masuk kereta terus telan ubat yg ada.... erghh, i dah tak tahan u.. 

  

ohh my.. sakai giler !!.. erghhh..

dalam kesakitan gigi sempat lagi meluru ke ipoh.. ochhh, si dia mahu cari cap je pun.. bapak laa jauh.. tapi ok laa kan.. menghilangkan rasa boring di hari isnin !.. ohh, cik eka kena gelak dengan si dia sebab agak sengal la semalam.. sebelum pegi ipoh singgah labu kubung dulu tengok orang main motor cross.. Amat menyeramkan aku lah kan.. 

  

yeahhh , Racing Boy.. (gelabas) 

ceyyy, padehal aku bebulu tak dapat ikut.. hak3.. tapi elok pun aku tak pegi.. rimas betul aku tengok himpit2 dengan orang.. ^^... racing boy laa sangat kan.. huh! .. tak kira.. hari isnin bawak jugak jalan2.. hihi.. betul2 datang semalam..hihi..tengkiu yang yang..

  

cantik tak ? cantik laa tu..haha

mylove belanja tau.. sama pulak sliper kitowang... sliper nie i simpan dalam bilik.. haha..dah dapat sliper baru,terus lupakan sliper yang lama.. hak3.. then, tinggalkan dalam kereta dia saje bagi semak.. peace.. 



 

No comments:

Post a Comment