Saya suka menaip !!

  
kaki aku ke nie ??
huh ! takde maknenye aku nak pakai upe itu..
okey .. sape penah ngumpat orang ? or kawan , sdara mara.. cepat pegi mintak maaf !!.. Haha.. takut nanti tak sempat mintak maaf kan.. susah pulak hidup nanti.. sebab busuk hati sangat !!.. kalau bercakap dengan orang tu jagala tutur bahasa.. kita pun manusia jugak kan.. jangan jadi orang yang talam dua muka.. hello!!
heyy pempuan.. aku takde mood nak tengok wajah kau yang manis tu.. harap kan lawa tapi mulut.. perhh.. kalau ikut hati aku la. memang sampai kaki aku kat muka awak.. Tapi... ala.. kesian la pulak.. humm.. takpelah.. dunia nie kecik jee.. kalau aku tak balas pun, akan dapat balasan nya jugak.. aku susah benci orang.. Tapi bila dah benci.. sendiri pikir la yee.. humm, ape lagi yee nak cakap.. Haha.. nie blog memang tempat aku nak lepaskan apa2 yang aku nak lepaskan.. jangan pulak ada yang public aku nie kurang ajar plak.. Haha.. tapi rasanya takde yang makan cili kut kat sini.. ^^..  

: Kalau berzina Tuhan ampunkan jika kita bertaubat...TETAPI , kalau
mengumpat Tuhan tak ampun melainkan kita jumpa orang 
yang diumpat minta halal.. #  

okey babai.. (peace)
   

No comments:

Post a Comment