I'm Here ^_^

 

Hello Hello mellow  .
saya kembali meng-update blog tercinta nieh .Watlek watcool . aku tao laa korang cool so tak paya nak menggelabah sangat . and so now im here . nak mengemas kini blog aku yang comel nehh (prasan) blog aku tak cute miut macam blog hampa . aku suka yang simple . tak paya nk beratkan blog aku niee . memang banyak yang aku nak buad . nak buat layout dari blogskin . memang rambang mata weyy tengok background kat situ . Aku da pena buad sekali . cukup la hanya sekali . First layan blogskin memang merumitkan . Otak niee kena bijak . coz ada yang perlu diubah dekat HTML . 

Yess , I love myblog .(menggelabah pehal) . blog aku yang tak sberapa nehh bukan lah untuk mempoyo yea kawan2 . Just untuk menghilangkan rasa kebosanan tahap cipan diruma yea kawan2 . dan juga kita boleh menambah ilmu2 bila kita membaca (ayat skema) . apa yang aku cerita dalam blog nehh tu aku punya pasal lah yee . jangan mengutuk blog aku pulak . sesiapa yang mengutuk blog haku nehh lebih baik anda melihat diri anda dahulu . janganlah anda meminta pelempang maut . 

Harinie selera shaiton aku nak makan pizza yang baru tu . bila memikirkan balik . aku duduk sorang je pun . ta paya la . tngu mydear jelah nanty . 2 3 kali jugak aku membelek kertas pizza nehh . sabo eka sabo . makin lama makin membuak-buak selera shaiton aku nehh . then stat motor pegy beli nasi kat depan ruma nehh je . HAHA . jimat pun jimat . Pegy laa kau dari aku syaiton . !  ok caw 

babai .
  

No comments:

Post a Comment