tak tahu tajuk apa

  

hello hello mellow..
bersama saya kembali untuk anda . hehe . amacam ? hujung minggu nie u all pegy mana ehh ? shoping , jalan2 ke ? best kan . dapat tenangkan pikiran yang penad bekerja . Now aku duduk ruma je arinie . keletihan tak hilang lagi balik kerja semalam . melayan karenah pelanggan macam-macam karenah . biasa la adat orang berniaga kan . Aku bersyukur sangat dengan apa yang ada pada aku . sayang ayah forever . tengs bagi peluang anak mu ini menjalankan perniagaan .( pilu pulak rasanya ) .

Malam tadi mylove datang ajak lepak lumut . ( fav dating kitowg ) hohoho . lepak-lepak sambil makan mcd yang agak tamak kitorang beli . haha . Big mac mcd yang double memang penuh tong perut kitorang nehh . dengan harga RM10.30 satu set memang berbaloi untuk kenyangkan perut yang lapo tahap babenk tuh . tak terucap kata2 begitu kenyangnya . haha . tambah pula aiscream corn flakes McFlurry . nah hambekk . tak bangun2 sebab perut terlalu sendat . mendengar pulak orang karok dekat cafe memang aku rasa nak muntah weyy . encik love kita kejap bangun kejap duduk . (kebas ponggong kot) . "abg, lepas nie xyah beli big mac dh ek . " (dia diam sbb kekenyangan) .   

  
mempoyos sebentar .

ok babai .



  

No comments:

Post a Comment