Keperluan Aku

Hello hello mellow . hureyyy dapat update blog lagii . balik2 blog . Minggu nie je dah bape kali aku update dah . huuuuu , sukati aku lahh . Asalkan aku tak buat kerja bodoh curi pic ke , buat blog penipu ke kan . huh ! . Okey, taknak cite pasal niee .

  

Yang niee supplement aku . Kemana je aku pegi mesti bawak . Handbag pun kena la besar , makin besar makin banyak pulak barangnya . Haritu ada buat entry pasal EPO nehh , so kalau nak tahu lebih lanjut sila lah bukak halaman yang lepas-lepas tu yer . Coz malas nak buat penerangan lagi kat sini . Hohoho .

 

I love it , Oil control film dengan olay lotion memang aku selalu bawak . Pegi kerja , jalan-jalan . Sentiasa ada dalam beg aku . Paling aku suka olay tu , botol yang sangat comel , kecik molek je duduk dalam beg aku . Olay tu aku sapu kat muka , dye macam moisturizer jugak . Sebelum aku makeup pun mesti apply olay tu dulu n baru la guna BB cream maybelline . Tu pun picit nak tak nak je keluar , sebab dah nak habis . Kena la terjah guardian niee . 

 
*time nak keluar amek angin malam CH . sejuk woo .*



No comments:

Post a Comment