Menyampah Aku !

    

I am thankful for life's little blessing . and the title post arinie ialah 'menyampah aku' . huh ! why?? biasalah lumrah hidup manusia zaman sekarang nie macam-macam jenis perangai ada . Yang menyebok hal aku memang banyak . thanks for diorang yang slalu nak tahu hal aku . Haiiyoo , apasal weyy.. dah takde keja lain ke yang sebok sangatt nak tahu hal aku . Aku bukan artis la . rimas aku , dok sebok hal anak orang but anak sendiri lagi dasyaattt woahh . kesiann . Kalau dah duduk berkumpul depan ruma mula lah strategi diorang dengan ceramah yang tak masuk akal (mengutuk org2) . bawak2 taubat lah makcik2 . Duduk kat dalam ruma jaga anak , laki lagi bagus . dapat pahala . nie duduk luar sambil rancak mengutuk orang buad apa nohh .( sat gi ada yang kena penampaq ngn aku . ) . hang p jaga anak hang yang dok berdating blakang ruma aku nehh . Kalau anak hampa niee kena pakok ngan aku jangan tanya kenapa naaa . Kita hidup berjiran kena saling menghormati . Bukan saling mengumpat . jap g dah susah datang mintak tolong . Aku lempang baru tahu . 
  

No comments:

Post a Comment