Produk yang daku pakai

Hello hello mellow . huehuehue ^^
wahh , rasa macam setahun kut tak update blog nehh .   menggelabah la kau , baru minggu lepas update . (pentipu sangat) hoho . kali nie entry pasal produk yang I pakai okey . huhee . bukan nak menunjuk la wehh . Nak bagitahu jer then kadang2 nak sugest pakai apa yang elok kan . N bukan nya aku tak tahu kat luar sanun tuh ramai yang google dulu sebelum diorang nak beli kan . huhee (memandai aku nie.lmpang krg) 


   

Olay White Radiance
Yang nie pencuci muka aku guna , baru je beli . Haha . tuka lagi kau nehh . memey lah, nak mencuba . Coz ramai yang suggest pakai olay nehh . Katanye putih la hape la kan . Okey, kita cuba dulu keyh . Kalau tak putih siap kome . ngehngehngeh . 

  
St.Ives Apricot Scrub
Yang nie srub yang aku pakai . Memang best . dah setahun lebih aku pakai . Tak penah la tuka mana2 srub lagi . then aku taknak tuka . haha . Srub biasa nya pakai 2 kali seminggu . Jangan disental hari2 kang tak pasal2 jadi nipis kulit tuh .

 
Lux White Impress
Neh yang terbaru . Memang kene beli la kan . Perhhh , memang wangi sangat2 wehh . tak caya? p beli skrg . Katenye boleh memutihkan kulit . Okey , I nak cuba . Haha . Sebelum tido kadang2 aku mandi sebab nak dapatkan wangi bila tido . Baru la sedap nak tido kan . Cuma tak boleh mandi hari2 la. Tak elok jugak mandi waktu malam kan . ?? (betul la tuh weyy) . 

  
Johson baby milk bath
Okey last skali sabun johson baby . (babybabysangat) . Kalau jalan jauh atau balik kampung aku bawak yang nie jee . Coz kecik comel sesuai masuk dalam beg aku yang tomey tuh . (gediksangatplak) . Kat rumah pun kadang2 aku pakai nie jugak . sehari aku pakai johson baby n lux . (tamak pun takpe kan. haha) . 

Apasal produk aku semua nak memutih je ek ? sebab aku nie keje . sentiasa terbuka dengan dedahan cuaca n asap2 yang melekat kat aku (time bawak motor je weyy) . Okeylah . tak larat dah nak menaip dah . badan aku pun sakit2 nie coz baru balik dari cameron highland (CH) . so penad then nak tido . babai . ^^









No comments:

Post a Comment