tido dan makan

  

Hollaaa 
Harinie hari hape weyy . memang terbaik dari ladang la aku bangun lambat sampai tak kerja . Apa nak jadi eka nie weyy . huh ! jangan tanya kenapa la kan . nie punca aku tido lewat la niee sebab aku dalam keadaan nak demam tak demam je niee . memang aku suka la kan . berapa kali nak demam tah lah .

ting ting ting keetinggg..
memasak . haha . bukak laptop encik love dan update blog . minta mawaap encik love . ngehngehngeh . sambil update sambil masak ye tuan2 dan puan2 . alaaa, masak nasi goreng je pun . nak berjimat cermat coz nanti encik love nak bawak jalan p cameron . Haha . target aku kat sana nak melantak kawkaw punya . lagi2 waffle aiskrim strawbery tuh . slupppp . marbles kauu . perut kami kecik tapi makan . nahh hambek kau . mengalahkan orang besar yang makan . tambah lagi duk kat tempat sejuk kan . keja nak makan jelah pun . dah2,jgn cite lebih . kang xjadik pegy pulak . 

Now , nak mengemas rumah ku yang comel ini . sudah pun siap masak moh la kita makan . baru la sedap layan tido balik . kih3 . 

ok babai 
  

No comments:

Post a Comment