eka vs ap

   

Sekian lama tak mengupdate blog aku kini kembali semula mengupdate cerita2 panas. ewahh.. rindu sangat kat blog aku nie . maklumlah sekarang nie dh bz sikit nak cari duit kawen . ( ^_^) macam2 ragam juga sekarang nie . aku dah naik pening dengan masalah2 yang timbul . erghhh. tekanan gilakk . 

11.12.2012.. kitorg buat kejer gilak . aku tengah keja dye dtg then pegi mkn . dh makan konon2 nak gerak lumut . mau patah pinggang aku naik motor dye . dlm prjalanan ke lumut boleh plak patah balik then terus balik kmpung amek krete gerak cameron.. ahaha . dlm prjalan balik kmpung kebasahan melanda . terbaik wokk. nie baru bercinta same2 basah . haha . aku sayang kau gile2 weyy .kau jangan buat hal sudah lah.. 

12.12.2012.. ape nak buat yee arinie. ahaha, jangan la buat keje gile . humm . rindu lah kat capital K.. :(
hope dye sihat jek..


No comments:

Post a Comment