Pape jelahh

   

Kepenatan kenduri masih terasa . tangan lenguh rasa macam nak lempang orang je. Haha . pinggang pun sakit tak tahu la kenapa . macam mana la aku nak naik motor dia petang karang . sementara tunggu dia jom mengumpat jap kat sini . lalalalala . 

Waktu kenduri baru nie macam2 ragam yang aku alami . ade pulak ex bf aku datang . berkawan dengan makcik aku . haahhaa . terbaik wokk . dengan baju aku tak muat . arghhh. kenapa la badan nie cepat naik . dah badan naik kene plak cop tomboi . gara2 potong rambut . haiiyoiii . AKU BUKAN TOMBOI,,, haha . keluar dengan si dia , katanya macam keluar dengan jantan , saboo jela.. tak nampak ke terserlah kecomelan muka i nehh . (tangan ke bahu mata ke atas)

.Yesss , tengs to my pokde tercinta sebab bagi fon corby . ^_^ .. huhu . 


  

No comments:

Post a Comment