remove fb vs block fb

  
encik google punya gambar

okey , im back .. late sikit nak update coz laptop pinjam kann . ( laptop balak aku) erk ..  nak update niyy kene mintak izin kat encik love dulu . Kang tak pasal2 keluar dia punya singa . Hohoho . (jgn mara yang)
mintak2 dia tak baca entry niyy . (^^) 

Now musim hujan kan , aku memang suka melenjun kan diri atas motor . baru la rasa nikmat bercinta atas motor dengan kebasahan kan . wekk . balik rumah masing2 pening demam pening demam dan seterusnya .
apepun i still love u forever . ahaha .

Okey , bila dah pijak kampung halaman niy kompom teringat dekat sorang perempuan yang tak kenang budi . Haaa , kene dah setepek niyy . Aku memang rapat dengan kau , tapi tak sangka mulut kau macam longkang yang dipenuhi sampah ,( hambek kau ) . Asal kau ?? mulut aku memang macam niyy . tak tahan ? meh sini ngadap aku . Macam mana kau buat kat .... dulu , kini aku kembali melawan . Pegi mampos kau la lepas niy nak mintak tolong pape pun. Aku da malas nak amek pot . Sekali kau bukak cite pasal aku , 10kali aku bukak cite pasal kau . jangan main2 . Hilang hormat aku kat kau . Disebabkan melampau sangat aku terpaksa buat apa yang aku suka . Memang kau tak dapat cari aku kat facebook dah . remove konon . nah hambek aku block terus . best kan... ^^ len kali jangan cari pasal . 

Okey , babai .

   

No comments:

Post a Comment