Fashion sana sini

 

Assalamualaikum.. Hello mellow jellow, Kita jumpa lagi disini . Saya memang suka update blog . Seronok, gembira, sedih dan sakit hati . ( puihh) . Berblogging nie dah jadi runtin harian aku . Tak kira laa berukband aku lambat ke laju ke hape yang pasti hari2 aku update kalau tak sibuk lorhhh . Lepas nie aku nak cuba buat tips2 kesihatan and tips kecantikkan . Kita kongsi2 pendapat tak salah kan. 

Okey i ngaku laa, kalau nak beli pencuci muka kadang2 try search dulu tengok apa yang diorang suggest kan . Best kalau dapat tengok blog2 orang, membaca tu bagus kan . Baca banyak banyak baru la kita dapat idea new entry nanti kan . Tapi takdela sampai nak tiru entry orang bulat bulat kan . 

Cuba korang tengok fashion sekarang, merambangkan mata kan. And  pesaing pun makin banyak, aku pun pening kepala pikir nak meniaga apa untuk kedai aku tu, aku taget nak jual tudung, now banyak sangat jenis tudung, tak tahu nak amek design yang macam mana. Nak mintak pendapat kat kawan kawan pun semua kawan aku jenis tak bertudung. Haiiyakk..(tepuk dahi)

Semalam aku ada hantar email kat satu web nie, dia jual baju,dress,bag korea punya , Baju style korea sekarang pun semuanya comel comel jugak kan . Tapi takde pape respon lagi lah..Humm lambat pulak nak tunggu nyee.. Harap2 dapat respon sebelum aku balik esok.

okeylah, rasanya sampai sini la kot aku menaip. Layan tv pulak, tengok
cite apa pulak yang ada malam nie.. ok babaiii.. 
  

No comments:

Post a Comment