NO TAJUK

Balik2 no tajuk , itu jelah tajuk aku . Haha . Nampak kan betapa malas nye nak mencari tajuk yang berguna sikit. :p . . Blog nie sebenarnya best, tapi bila dah selalu mengupdate tu yang rasa tak tahu nak update ape . Tapi macam mana pun kene terus kan mengupdate , nanti merajuk pulak blog niee . Macam mana la blogger yang terkenal tu boleh menaip panjang jeler yee.. huhuhu . bila la aku nak jadi macam diorang kan . nie balik balik entry kontot kontot je pun . Hisshhh .. 

Tak lama lagi nak Raya kan , persiapan aku langsung takde ape ape lagi . Rasa macam takde semangat je nak raya kali nie >.< .. Baju pun baru hantar jahit , tak tahu la sempat siap ke idak . haha . barang barang yang lain pun tak beli lagi . Hapoo pun takdo .. Takpela, agak tak siap baju aku pakai jela apa yang ada kan . Bukan nya aku nak kluar rumah sangat pun , juz dduk rumah makan sampai lebam je . hohoho . Siap sedia la raya nie , naik mendadak la berat aku . Fuhhhh , nie kene sediakan figure up nie untuk buat lemak . hihihi .

 
comel tak ?? kikiki :) 

No comments:

Post a Comment